zondag 21 juni 2009

Cadeaus

Deze week twee keer een groot cadeau ontvangen. Eerst het geweldige afscheid van collega's, vrienden en studenten van Windesheim. En vrijdag 19 juni schonken mijn zoon Juan en schoondochter Lisanne mij kleinkinderen. Een tweeling. Twee jongens: Diego en Dylano. Ik mocht bij de geboorte aanwezig zijn. Een sentationele ervaring van oerkrachten en nieuw leven. Doordat ik ze ter wereld heb zien komen onstond er direcht een zeer speciale band met de beide mannetjes. Een band die, ondanks mijn lange verblijf in Egypte, nooit meer verbroken zal worden. Mooie rede ook om geregeld naar Nederland te komen. Kortom: ik ben ape-trots!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Jielis,
    Gefeliciteerd met de heerlijke kleinkinderen en met het besluit om naar Caïro te vertrekken. Ik kom beslist logeren :)

    xxxMaria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Pa ...Dat heb je mooi verwoord.
    Daar mag je zekker ape-tros op zijn!
    Daniel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jielis!!! Wauw!!! Opa Jielis van een tweeling! Gefeliciteerd! Je vertrekt met stijl, maar dat past wel bij je.

    Groet,
    Tineke en Henk Blenkers

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
Cairo, El Maadi, Egypt
De Arbaische Lente heeft in Egypte geleid tot grote veranderingen. Somigen noemen het een 'Revolutie'. Egypte op weg naar democratie? Ik volg de ontwikkelingen op de voet en doe daar verslag van.